reklama

Lezúň čo s tatkom vybabral

6:35 am. Ranný zhon, na kávu nie je ani pomyslenie, cigareta sama horí v popolníku. Tesne pred odchodom siahnem po kľúčoch od auta... ruka ostane visieť vo vzduchu. Tu mali byť... sem som ich položil, civím na nízky konferenčný stolík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najskôrsú na rade vačky. Nohavice.. sako..bunda.. aj ženine. Bezvýsledne. Stoly v pracovni a kuchyni, taburetky, vešiakna kľúče som prezrel hádam desať krát. Panika. Služobné auto pred domom,čakajúci kolega v Dúbravke, služobná cesta pred nami. Načo som ho ja blbecvčera ukecal, aby som mohol parkovať doma!?! Nestihneme rokovanie v Žiline. Vhlave sa roja obrazy. Stojím pred šéfom... výčitky, krik, strhnuté prémie.

6:45 am.Panika dospela k vrcholu. V kuchyni vysypem kôš na podlahu a prehrabávamodpadky dúfajúc, že ich tam nájdem ako ten obľúbený nôž čo som vyšmaril aj sošupami zemiakov minulý týždeň. Zaborím ruku do soľničky a cukorničky v linke...Kľud... kľud. Musím sa ukľudniť, takto nenájdem ani dvere od bytu. Zapálim sicigaretu a idem zobudiť ženu. "Nevieš kde som dal kľúče od auta?"Ospalo vrtí hlavou "musia byť niekde v obývačke." Viem, chce sa mizarevať, ale kde? 6:50 am.Padne mi pohľad na spiacich 15 kíl ružovučkého užvatlaného mäska. Marek!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ten sarád hráva s kľúčmi, ale z neho to nevypáčim, zo svojím "tata mama, búú aháá" je nepoužiteľný. Najskôr mu rozhádžem všetky krabice s hračkami. Niesú tu. Prehľadávam všetky nižšie položené miesta. Plazím sa po bruchu a vymetámprach z miest, ktoré sú pri upratovaní opomínané s úmyslom zahrnúť ich do plánugenerálnej očisty bytu pred sviatkami. A tak pomaly putujem bytom, razkolenačky, raz ako americký vojak plaziaci sa vietnamskou ryžou. Dostávam sa dokuchyne a vžívam sa do role nášho škvrňaťa. Doslova ho napodobujem. Hlavu držímpribližne v tej istej výške, pokrčenými rukami šiaham všade kde by moholdočiahnuť. Opatrne zhŕňam rukou odpadky nabok, niečo sa mi prilepí na rukáv odsaka, opere sa utešujem seba samého.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7:05 am.Chytám sa dverí od špajze, ktoré sa samovoľne otvárajú. Za nimi sa na mňa zozavareninového pohára usmievajú kľúčiky od auta.

Poslednémiesto na zemeguli, kde by som ich hľadal. Prvé miesto na zemeguli kam podľapokojne drichmajúceho nástupcu rodu patria. S deťmi je ozaj sranda.

Vtedajšístres mi ubral päť rokov života ale smiech, ktorý nasleduje vždy keď sa mitento zážitok vybalí v hlave mi už desať pridal.

pavel ondera

pavel ondera

Bloger 
  • Počet článkov:  256
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Egoista, ale už s tým bojujem, optimista, ale s realistickým pohľadom, snílek s nohami na zemi. Zoznam autorových rubrík:  Sranda musí byťTaxikárske storyRealita životaKresťanstvo včera a dnesCez objektívDutá vŕbaPoviedkyReceptyNázoryBratislavské kostoly

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu