reklama

Ako som s pýrom bojoval

Niekedy to nie je iba o eláne. Niekedy je to o odhodlaní. Človek sa odhodlá, pripraví, zaumieni si a vydá sa splniť svoje predsavzatie. Môže to dopadnúť i takto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Veľký herec, nech je mu zem slovenská ľahká (Vlado Müler), sedel pred rokmi na verande svojej chalúpky v záhradkárskej osade na Záhorí a obdivoval buket minuloročného červeného.

Sused, nemenej známy z novinárskej brandže sa kymácal okolo s motykou, krompáčom a lopatou na pleci.

-Kamže sused? zaznel hlboký barytón ...
-Idem bojovať s pýrom Vladko ...

Po dvoch slastných hltoch a necelých pätnástich minútach sa postava vracia.

-Tak ako? znie hlas z terasy.
-Nuž, čo Ti poviem, pýr vyhral ...

Okrem toho, že ma príhoda rozosmiala, uvedomil som si koľko ráz som ja takto vzdal boj. Či už išlo o zlozvyk, o zmenu životného štýlu, či pre okolie bezvýznamné, ale pre mňa dôležité predsavzatie.

Blíži sa koniec roka a v našich rodinách bude tých predsavzatí viac ako dosť. Aj keď nejaké nedodržíme, nech je to len vždy také, ako márny boj s pýrom.

pavel ondera

pavel ondera

Bloger 
  • Počet článkov:  256
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Egoista, ale už s tým bojujem, optimista, ale s realistickým pohľadom, snílek s nohami na zemi. Zoznam autorových rubrík:  Sranda musí byťTaxikárske storyRealita životaKresťanstvo včera a dnesCez objektívDutá vŕbaPoviedkyReceptyNázoryBratislavské kostoly

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu