reklama

Policajti si kúria, čo tam po vyhláške

V dnešných dňoch je vonku počasie pod psa. Zima a vietor. Vodiči sa pomaly vlečú, skôr ako nová vyhláška ich k tomu núti triezvy rozum pri pohľade na situáciu za sklom. Odrazu sa predo mnou zjavuje červeno-biely terčík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

-Dobrý deň pán vodič, cestná kontrola som si vedomý, že som nič neporušil. Skutočne, po skontrolovaní dokladov, zbežnej prehliadky technického stavu vozidla zaznie:
-Môžete pokračovať v jazde

Čo ma však zarazilo, pri kontrole, kedy moje auto stálo za vozidlom policajtov som si všimol pracujúce stierače. Automaticky mi skĺzol zrak na výfuk policajného tátoša. Spokojne si odfukoval.

A tak ma napadá... opäť rovný nad rovnejšieho. Zákon hovorí jasne:

§ 4
Povinnosti vodiča
(2) Vodič nesmie
...
m) ... obťažovať ostatných účastníkov cestnej premávky ani iné osoby najmä nadmerným hlukom, prachom, znečisťovaním ovzdušia, ... alebo zbytočným ponechaním motora stojaceho vozidla v chode

Chápem ich... hodinu pobehovať po ceste v takom nečase, to je o hubu, minimálne o poriadne prechladnutie. Dobre padne vrátiť sa do vykúreného auta. Nuž ale keby chceli byť v teplúčku, mohli ísť za kuchárov... Keď už využívajú zákon v plnej miere, hlava nehlava čo sa všeobecného ľudu (obyčajných smrteľníkov) týka, mali by ho aj v plnej miere sami rešpektovať. Alebo sa už rovnajú poslancom?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto by chcel vidieť jeden z ďalších dôkazov, stačí si pozrieť dnešné hlavné spravodajstvo TA3, reportáž:
Zadržaný vodičák Vám tak ľahko nevrátia



pavel ondera

pavel ondera

Bloger 
  • Počet článkov:  256
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Egoista, ale už s tým bojujem, optimista, ale s realistickým pohľadom, snílek s nohami na zemi. Zoznam autorových rubrík:  Sranda musí byťTaxikárske storyRealita životaKresťanstvo včera a dnesCez objektívDutá vŕbaPoviedkyReceptyNázoryBratislavské kostoly

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu