reklama

Druhé ohliadnutie späť

Rok 2009 pomaly speje ku svojmu vstupu do histórie. Čo sa udialo, čoho sme boli svedkami, alebo len tak nás zaujalo dokumentujeme i vlastnými silami. Niekto mobilom, iný kompaktom či zrkadlovkou, deti aj vodovými farbičkami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Po väčšinu svojho života nevytiahnem päty z Bratislavy, ak teda nemusím. Krátke dovolenkové úlety sú v tomto prípade výnimkou, ktoré v mojej minibilancii neberiem do úvahy. Inou možnosťou ako ma z mesta vypáčiť je navnadiť ma v rámci môjho koníčka fotografovať niečo významné.

Svadba pod holým nebom je pre mňa dostatočným lákadlom. V novom penzióne neďaleko Bratislavy už bolo všetko nachystané.



Najdôležitejšie stoličky dňa ešte len čakajú.



V jednoduchosti je krása.



Nevinnosť a skúsenosť. Jedny očká toho ešte vo svojom živote veľa nevideli, kým druhé...



Niečo končí, iné začína. O chvíľu som sa aj ja pobral a nechal svadobčanov veseliť sa. August končí, presunieme sa do septembra.



Inovovaná verzia foteného objektu, ktorý mi priniesol výhru v podobe tak veľmi potrebnej knihy k úprave fotografií.



Koncom leta si mestá a obce spríjemňujú čas organizovaním hodov, veselíc, trhov a jarmokov. Moderné kolotoče pri ktorých neviete kde máte hlavu a ruky, kde netušíte ktorým smerom je zem, či to čo sa Vám tlačí do krku je žalúdok, alebo jeho obsah, kolotoče, ktoré sa nechali inšpirovať centrifúgou na ktorej testovali Gagarina, na takýchto podujatiach rozhodne nechýbajú.



Verili by ste, že v tom sedia ľudia?



Ťahákom podobných podujatí bývajú speváci, súbory, zabávači viac či menej známi. Tentoraz sa Ružinov pleskol po vačku, účinkujúcu netreba predstavovať.



Horko-ťažko vybojovaná pozícia pri ochrannej bariére napokon priniesla svoje ovocie.



Jeden z mála jesenných slnečných dní v Bratislave. Ide to pomaly, trvá to už vyše dvadsať rokov, ale mesto je čoraz krajšie. Len tak ďalej.



Vianočná výzdoba pri vstupe na Hlavné námestie. Shöne Náci víta každého.



Vonkajšia rekonštrukcia hradu sa vyplatila. Bratislava tak hrdo ukazuje svoju dominantu prichádzajúcim návštevníkom už zďaleka.



Narodenie Pána Ježiša Krista si pripomínajú ľudia po celej krajine. Nemohol som si túto udalosť vo svojom bilancovaní nepripomenúť aj ja.



Napriek tomu, že tento záber pochádza zo začiatku roku 2009, kedy zima v Bratislave potešila snehom, zaradil som ju nakoniec s prianím všetkého naj každému čitateľovi, návštevníkovi či aktívnemu blogerovi. Pekný, pokojný a požehnaný vstup do roku 2010 prajem ;-)



Autoportrét ;-)



pavel ondera

pavel ondera

Bloger 
  • Počet článkov:  256
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Egoista, ale už s tým bojujem, optimista, ale s realistickým pohľadom, snílek s nohami na zemi. Zoznam autorových rubrík:  Sranda musí byťTaxikárske storyRealita životaKresťanstvo včera a dnesCez objektívDutá vŕbaPoviedkyReceptyNázoryBratislavské kostoly

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu